sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Apua! Help!

Olen neulonut molemmille lapsille vauvanpeitot, ja nyt olen auttamattomasti myöhässä viimeisimmän tulokkaan peiton kanssa. Olen katsellut kymmeniä vauvanpeitto-ohjeita, mutten ole osannut päättää peittoa enkä lankaa. Siis, kertokaa minulle ihanimmista ihanin vauvanpeitto-ohje (ja/tai langat)! Ainut toivomus on, että peitto/ohje on suhteellisen nopeatekoinen, jotta vauva vielä ehtii peittoaan käyttää. Ja väreiksi olen suunnitellut ehkä jotain (vaalean-/limen)vihreää ja/tai valkoista (ja ehkä harmaata?). Tai jotain sinne päin.


Esikoispojan peitto on tehty helmineuleella (eikä lanka kestä valitettavasti konepesua), kesällä syntyneen neidin peitto on isoäidinneliöistä ja puuvillalangasta.

I need a baby blanket for my newborn but cannot decide the pattern and/or the yarn. Any suggestions?

2 kommenttia:

  1. http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=30&lang=fi

    Tässä ohje maailman ihanimpaan vauvapeittoon! Oon tehny jo 3 peittoa tällä samalla ohjeella. On saanut kovasti kiitosta, on tosi lämmin ja ihanan pehmeä <3

    VastaaPoista
  2. Oi, todella nätti! Menee ehdottomasti vakavaan harkintaan. Tuo vain minun mielestäni vaatii melkeinpä sitä, että peitto tulisi sitten tehdä yksivärisenä. Onko kenelläkään ehdotuksia, joissa voisi ehkä käyttää kahta tai kolmea väriä? :)

    VastaaPoista